Ստուգատեսը հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննական հայացքով նայելու, ինքնագնահատելու, բացթողումները
լրացնելու, ուսումնական կիսամյակի և տարվա ամփոփման համար նախապարաստել իր ուսումնական
բլոգը:
Սովորողն աշխատում է դասարանում՝ համապատասխան դասաժամին: Դրա համար լրացնում է աղյուսակ, որի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունը, մյուսում՝ համապատասխան աշխատանքի հղումը՝ տարվա ընթացքում կամ
նոր արված: Սովորողը թերթիկը հրապարակում է իր բլոգում, ուղարկում դպրոցի գրասենյակ։ Վարժարանի
կայքում բացվում է բաժին, և աշխատանքները հավաքվում են այդտեղ: Թերթիկը քննարկվում
է վարժարանի կայքում, սովորողը պատասխանում է դասավանդողների, ընկերների, ծնողների
և այլոց հարցերին։
Կարողություն
|
աշխատանք
|
Մայրենի խոսքի մշակույթ
|
|
Կարողանում եմ կարդալ,վերլուծել,կարծիք արտահայտել, գտնել խոսքի
գեղարվեստական արտահայտչա միջոցները, բանավոր ներկայացնել ստեղծագործության գլխավոր հերոսներին՝ արդարացնելով,քննադատելով,մեղադրելով: Գրել փոքրիկ էսսեներ:
|
|
Գրականություն (թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները
)
|
Հովհաննես Թումանյան՝<<Քառյակներ>>,<<Թմբկաբերդի առումը>>,<<Սասնա
ծռեր>>,<<Անուշ>>Եղիշե Չարենց,Գուրգեն Մահարի, Օրհան Փամուկ-Հորս ճամպրուկը, Խուլիո Կորտասար «Դեղին ծաղիկը»
|
Վերլուծել բնագրերը գտնել խոսքի
պատկերավորման բառային և շարահյուսական միջոցները, մասնակցել քննարկումներին,բանավեճերին,արտահայտել կարծիք,հիմնավորել այն, գրել թեստային աշխատանքներ, կատարել բառակազմական,ձևաբանական, շարահյուսական վերլուծություններ:
|
մանրամասն բլոգում՝
http://robertghukasyan.blogspot.com/search/label/%D4%B3%D6%80%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6 |
Անգլերեն
|
|
Գրելու
կարողությունը զարգացրել եմ մինչև B1 մակարդակի:Կարողանում եմ գրել շարադրություններ
,ունեմ շատ թարգմանություներ հայերենից–անգլերեն՝ որոնք տեղ են գտել mskh –ի անգլերեն բաժնում, կարողանում եմ գրել կարճ նամակներ, ունեմ նախագծեր;
Լսելով հասկանալու կարողությունը:
Կարողանում եմ լսել հասկանալ չթարգմանված ֆիլմերի,երգերի բովանդակությունը։
|
http://robertghukasyan.blogspot.com/search/label/English
|
Մաթեմատիկա
|
|
Ունեմ կատարած նախագծեր :
|
|
սովորել եմ աշխատել գեոգեբրայով
|
![]() ![]() |
Պատմություն
|
|
Պատմություն առարկայի նախագծային ուսումը իրենից ենթադրում է Հայոց և Համաշխարային
պատմություն առավել կարևոր թեմաների համակողմանի և խորհրդայինհետազոտում,պատմության
այս կամ այն ժամանակաշրջանում տեղ գտած պատմական պռոցեսների և ժամանակակից իրադարցություների
համեմատում, նրանց միջև գոյություն ունեցող օրինաչափ կապի բացահայտումը:Բացի այդ
պատմումթյունը սովորեցնում է ուսումնասիրելով անցյալը հասկանալ ներկան և կանխատեսել
ապագան: Պատմության առարկայի խնդիրներից է նաև սովորողի մոտ ինքնուրույն քնական հետազոտական
մտքի զարգացումը:
|
|
Հասարակագիտություն
|
|
էկոլոգիա
|
|
Ուսումնասիրել ենք աղտոտված քաղաքները,գետերը,ծովերը:Լուծել ենք բնապահպանության
տարբեր խնդիրներ:
|
մանրամասն բլոգում՝
http://robertghukasyan.blogspot.com/search/label/EKO |
Բնագիտություն (ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն)
|
|
Արվեստ
|
|
Ունեմ տեղեկություն
տարբեր արվեստի
գօրծերի մասին
որոնցից մեկն
էլ Լեոնարդո
դա Վինչիի
<<Մոնա Լիզա>>
նկարն է:
|
|
Ֆիզիկուլտուրա
|
|
Գնում եմ սեղանի
թենիսի:Կարողանում եմ
շատ լավ խաղալ:
|
|
ՆԶՊ
|
|
Ընդհանուր պարապմունք
|
|
Մեկ անգամ վարել եմ ընդանուր պարապունք,կազմել ընդանուր պարապունքի պլանը:
|
|
Ակումբ
|
|
Մասնակցել ակումբսյին ուսումնական պարապունքներին,մասնակցել քնարկումնններին մասնկցել կազմակերպչական հարցերին,ճանապարհորդել
|
|
Ընտրությամբ դասընթացներ
|
|
Ուսումնական պլանից դուրս՝ ինքնակրթության, լրացուցիչ կրթության դասընթաց, գործունեություն
|
|
Նախասիրություներիցս է երաժշտությունը, ավելի շատ հետաքրքրված եմ անգլերենով,շատ ժամանակ
եմ տրամադրում անգլերենին:
Հաճախում եմ ԹՈՒՄՕ:
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий